לינוי אשרם תרגיל : Nndjdsi Vpbgjm - לפני כחמישה חודשים לינוי אשרם הציגה לראשונה את התרגילים החדשים שלה, כאשר עם פתיחת תרגיל הכדור נשמע ברמקולים השיר של קרן פלס אם אלה החיים.

לינוי אשרם תרגיל : Nndjdsi Vpbgjm - לפני כחמישה חודשים לינוי אשרם הציגה לראשונה את התרגילים החדשים שלה, כאשר עם פתיחת תרגיל הכדור נשמע ברמקולים השיר של קרן פלס אם אלה החיים.. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020: לינוי אשרם סיימה את המוקדמות עם תרגיל הסרט. תרגיל הסרט של לינוי אשרם בגמר גביע העולם באיטליה. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום • מדליית זהב שלישית בהיסטוריה של ישראל ושנייה במשחקים בבירת יפן • ניקול.

לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. ניזכר ביחד ברגעי השיא של המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, שבדיוק לפני שבוע, ביום ראשון שעבר,הוכתרה לאלופת אירופה בקרב רב בקייב. ניקול זליקמן (עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל) לינוי אשרם (רויטרס) הגמר נמשך עם תרגיל הכדור, כשסבב המתחרות חוזר על עצמו. תרגיל החישוק החדש של לינוי אשרם. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט.

Z5qrezswubaugm
Z5qrezswubaugm from img.mako.co.il
ניזכר ביחד ברגעי השיא של המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, שבדיוק לפני שבוע, ביום ראשון שעבר,הוכתרה לאלופת אירופה בקרב רב בקייב. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020: לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. אשרם פתחה את התחרות עם תרגיל האלות, שנחשב למכשיר חזק במיוחד אצלה וקיבלה בו 23.500, ציון גבוה במיוחד ששלח אותה הישר למקום הראשון. לפני כחמישה חודשים לינוי אשרם הציגה לראשונה את התרגילים החדשים שלה, כאשר עם פתיחת תרגיל הכדור נשמע ברמקולים השיר של קרן פלס אם אלה החיים. אחרי פתיחה רעה, תרגיל מצוין הקפיץ את לינוי אשרם למקום החמישי עוזי דן לפני 2 שעות לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום • מדליית זהב שלישית בהיסטוריה של ישראל ושנייה במשחקים בבירת יפן • ניקול.

היא עלתה לרוטינה הרביעית מהמקום השלישי, ונראה כי תצליח לשמור עליו גם עד לתום התחרות.

לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום • מדליית זהב שלישית בהיסטוריה של ישראל ושנייה במשחקים בבירת יפן • ניקול. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. תרגיל החישוק החדש של לינוי אשרם. ארינה אברינה עלתה ראשונה ורשמה תרגיל פשוט מצוין שהעניק לה ציון של 27.900. לינוי אשרם זכתה הערב (שבת) במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בתחרות גביע האתגר, הנערכת בקלוז' שברומניה ומהווה הכנה לאליפות העולם בחודש הבא. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020: בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. לינוי אשרם אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא. לינוי אשרם סיימה את המוקדמות עם תרגיל הסרט.

איילת זוסמן) עלתה היום למשטח התחרות לתחרויות הגמר עם. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020: תרגיל החישוק החדש של לינוי אשרם. אשרם הובילה את התחרות מתחילתה ועד סופה, וביצעה את כל תרגיליה בדיוק רב וללא טעויות. אחרי פתיחה רעה, תרגיל מצוין הקפיץ את לינוי אשרם למקום החמישי עוזי דן לפני 2 שעות

תר×'יל ×
תר×'יל ×"סרט של לינוי אשרם ×'אליפות אירופ×" ×'קיי×' ×'ו זכת×" ×'מ×"ליית ×"×–×"×' Youtube from i.ytimg.com
תרגיל הסרט של לינוי אשרם בגמר גביע העולם באיטליה. היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. ניקול זליקמן גם עלתה על הפודיום כשזכתה בארד. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. אחרי פתיחה רעה, תרגיל מצוין הקפיץ את לינוי אשרם למקום החמישי עוזי דן לפני 2 שעות ניזכר ביחד ברגעי השיא של המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, שבדיוק לפני שבוע, ביום ראשון שעבר,הוכתרה לאלופת אירופה בקרב רב בקייב. ארינה אברינה עלתה ראשונה ורשמה תרגיל פשוט מצוין שהעניק לה ציון של 27.900. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי.

בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי.

תרגיל החישוק החדש של לינוי אשרם. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. זליקמן עלתה מיד אחריה עם תרגיל הסרט וקיבלה עליו 20.300. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020: לינוי אשרם סיימה את המוקדמות עם תרגיל הסרט. לאחר מכן אשרם ביצעה את תרגיל האלות והרשימה, בזכות תרגיל מהיר ומדויק שהקנה לה ציון גבוה מאוד של 26.200 נקודות. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. ארינה אברינה עלתה ראשונה ורשמה תרגיל פשוט מצוין שהעניק לה ציון של 27.900. תרגיל הסרט הוא הפחות טוב שלה, אבל גם למתחרות שלה יש את עקב האכילס שלהן. לינוי אשרם זכתה הערב (שבת) במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בתחרות גביע האתגר, הנערכת בקלוז' שברומניה ומהווה הכנה לאליפות העולם בחודש הבא. לפני כחמישה חודשים לינוי אשרם הציגה לראשונה את התרגילים החדשים שלה, כאשר עם פתיחת תרגיל הכדור נשמע ברמקולים השיר של קרן פלס אם אלה החיים.

לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. ניזכר ביחד ברגעי השיא של המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, שבדיוק לפני שבוע, ביום ראשון שעבר,הוכתרה לאלופת אירופה בקרב רב בקייב. זליקמן עלתה מיד אחריה עם תרגיל הסרט וקיבלה עליו 20.300. לינוי אשרם זכתה הערב (שבת) במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בתחרות גביע האתגר, הנערכת בקלוז' שברומניה ומהווה הכנה לאליפות העולם בחודש הבא. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב:

Wecnyunwg2chsm
Wecnyunwg2chsm from www.israelhayom.co.il
תרגיל הסרט הוא הפחות טוב שלה, אבל גם למתחרות שלה יש את עקב האכילס שלהן. תרגיל החישוק החדש של לינוי אשרם. אשרם פתחה את התחרות עם תרגיל האלות, שנחשב למכשיר חזק במיוחד אצלה וקיבלה בו 23.500, ציון גבוה במיוחד ששלח אותה הישר למקום הראשון. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. זליקמן עלתה מיד אחריה עם תרגיל הסרט וקיבלה עליו 20.300. לאחר מכן אשרם ביצעה את תרגיל האלות והרשימה, בזכות תרגיל מהיר ומדויק שהקנה לה ציון גבוה מאוד של 26.200 נקודות. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב:

ניקול זליקמן (עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל) לינוי אשרם (רויטרס) הגמר נמשך עם תרגיל הכדור, כשסבב המתחרות חוזר על עצמו.

בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה ארינה אברינה עלתה ראשונה ורשמה תרגיל פשוט מצוין שהעניק לה ציון של 27.900. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: ניקול זליקמן (עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל) לינוי אשרם (רויטרס) הגמר נמשך עם תרגיל הכדור, כשסבב המתחרות חוזר על עצמו. היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא. אשרם פתחה את התחרות עם תרגיל האלות, שנחשב למכשיר חזק במיוחד אצלה וקיבלה בו 23.500, ציון גבוה במיוחד ששלח אותה הישר למקום הראשון. לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום • מדליית זהב שלישית בהיסטוריה של ישראל ושנייה במשחקים בבירת יפן • ניקול. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. ניזכר ביחד ברגעי השיא של המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, שבדיוק לפני שבוע, ביום ראשון שעבר,הוכתרה לאלופת אירופה בקרב רב בקייב.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook